dilluns, 16 de juny del 2014

Obra de teatre amb el meu equip!!


Bon dia bloguers i blogueres. Hui vos vaig a contar una nova experiència per a mi. La veritat és que al principi pensava que anava a ser molt difícil a l'hora de represantar-ho o de aprendre el guió de memòria... Us parle de la representació d'un dels esquetxos de Spot. Al final tots el meus pors van desaparèixer.

El dia 28 d'abril varem representar l'esquetx 14 anomenat Pascual ¡Vive la vita! del llibre Spot . Primer ens varem repartir els personatges i el ferem de la següent manera: a Alberto li tocà ser Esther; a Javi, la Xica; Mario va fer de Pacual i jo vaig fer de Ramon. L'esquetx tractava d'una parella d'amics (Ramon i Pascual), que estaven parlant i Pascual li contà al seu amic que anava a morir-se. Ramon es quedà prou trist. Pascual li demanà si podia confesar-li els seus sentiments a Esther, la dona de Ramon. Aquest en un primer moment li va dir que no, però al final acceptà. Pascual li diu el que sent per Esther i li demana fer l'amor. Esther es nega en un principi però després, amb el consentiment de Ramon, fan l'amor. Per últim, Pascual mor, Esther refà la seua vida com a monitora de surf i Ramon se'n va amb la Xica que passà per allí.

Em va agradar a muntò fer aquesta activitat de clase. Com jo era un xic em vaig disfressar com tal i tots començaren a riure's. La veritat és que el ferem molt bé. Era molt graciós i la gent es va riure prou perquè Pascual i Esther, havien de fer l'amor i Mario i Alberto van ser molt graciosos alhora de representa-ho.

Doncs bé, això és tot. Espere que us agrade i si vegeu el video reirvos el que vulgueu. Fins promte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada