dimarts, 3 de juny del 2014

REPRSENTACIÓ DE SPOT



La semana pasada van fer la expoció de Spot del esquetx que se anomenava ``VAMOS A LA CAMA QUE HAY QUE DESCANSAR´´

Jo el vaig fer amb Aleix, Claudia, Mar . Mar era la germana que s'anomena lorena , Claudia era la mare i Aleix era el home dolent i jo vaig fer de germa de lorena. L'home dolent no el deixava dormir perque ell le espantava i no podia dormir, Lorena va a cridar a sa mare per a que espantara al home dolent i va dir que te als teletubbies, als playmobils i la barbie karateca que si apareguera la defensaria, Lorena li va dir que la barbie a soles era una nina, lorena va dir que si le hubiera comprat l'accion man guerrillero, la mare li va dir que al dia segunt sel compraria la mare va dir que no ets Lorena era el seu germa i jo vaig dir que a mi no hem visitava el home dolent jo tenia una guitarra electrica que encara es pitjor au a dormir. Lorena va a cridar altra vegada a la mare per a que el espantara pero el home dolent al final diu que es el monstre del anunci de la valeraina pero la mare deia que era una panderola i al final si que era una panderola.



BORJA GIL FITA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada