diumenge, 12 de gener del 2014

L'altre dia al metre.(Javier)

Bon dia,jo sóc un xic a qui agrada molt anar en metre,per anar a molts llocs a conéixer gent nova.L'altre dia,anant en metre amb el meus amics,una policia secreta va pillar un grup d'amics de aproximadament 15/16 anys amb marihuana,prohibit a Espanya,tant jo com els meus amics ens vam mirar tos alhora,tots nerviosos.No portabem rés i vam pensar que no pasaria res si el policia ens haguera dit algo,peró en eixe moment una persona no reacionaria bé.

marihuana                                           porro de marihuana

7 comentaris:

  1. Has vist algú més fumar al metro?

    Aleix Bagan.

    ResponElimina
  2. Si que els conec.
    De moment no,peró dins de poc segur Jajaja.
    No,no fume.NI fumaré mai

    ResponElimina
  3. Bon dia Javier, crec que no ets el primer que li passa i que se sent una mica nerviós. El teu tema es el que més m'agradat de tots, és el més sincer i actual, molt ben triat.
    Un salut, Moisés Almazán 3ºC.

    ResponElimina
  4. El text esta molt be, y m'agrada molt.

    ResponElimina
  5. El text està molt be explicat, i m'agrada molt.

    ResponElimina