divendres, 10 de gener del 2014

Vesprada entretinguda.

Hola a tots amics! Voleu passar una vesprada molt divertida amb companyia dels vostres familiars o amics? Doncs bé, jo tinc la solució: anar al cinema!!!
El 13 de decembre de 2013 s'ha estrenat "El Hobbit la desolación de Smaug". En aquesta aventura podrem vore Bilbo Bolsón junt al mag Gandalf i tretze nans liderats per Thorin Escudo de Roble. Aquestos volen reclamar el regne nan d'Erebor. Durant el seu camí es trobaran amb molts perills i hauran de veure's cara a cara amb el drag Smaug.
Bo, espere que aneu a vore-la. Per cert, vull molts comentaris amb les vostres opinions respecte a la pel·lícula.

 Yosely Navarro.

3 comentaris:

  1. Jo pense que aquesta és una bona manera de gaudir un dia

    BORJA MONSÁLVEZ POZO

    ResponElimina
  2. Hola, Yosely soc Borja jo cuan puga anire a vore la pelicula han els meus familiars.
    Borja Gil Fita

    ResponElimina